Про нас

Профессіоналізм та якість — в якість доріг та життя

Історія виникнення заводу сягає корінням до післявоєнних років, коли 5 січня 1948 року на базі тресту “Міськдорміст” був запущений до роботи асфальтобетонний завод.

В 50-х роках було налагоджено виробництво залізобетонних виробів.

З 1977 року завод розміщений на новій ділянці площею понад 19 га, де розташовані цехи по виробництву асфальтобетонної суміші, залізобетонних і бетонних конструкцій, ремонтно-механічний, електроремонтний, два бетонозмішувальні вузли, автогосподарство, під’їзні залізничні колії з двома підвищеними естакадами, котельня та лабораторії.

03.11.2004 року на базі підприємства ВАТ “Завод залізобетонних виробів і дорожньо-будівельних матеріалів” було створено Відкрите акціонерне товариство “Асфальтобетонний завод “АБ Столичний”.

На виконання вимог Закону України “Про акціонерні товариства”, відповідно до рішення загальних зборів акціонерів Відкритого акціонерного товариства “Асфальтобетонний завод “АБ Столичний” №1 від 01.04.2011 р., було змінено назву Товариства на Публічне акціонерне товариство “Асфальтобетонний завод “АБ Столичний”.

Публічне акціонерне товариство “Асфальтобетонний завод “АБ Столичний” є правонаступником усіх прав та обов’язків Відкритого акціонерного товариства “Асфальтобетонний завод “АБ Столичний”.

20 квітня 2012 року на загальних зборах акціонерів «Асфальтобетонного заводу «АБ Столичний» було приняте рішення про укладення договорів з двома біржами – Приватне акціонерне товариство “Фондова біржа ПФТС”(юридична адреса: 01133, м. Київ, вул. Щорса, 31, поштова (фактична адреса): 03150, м. Київ, вул. Червонопрапорна, 72) та Публічне акціонерне товариство “Українська біржа” (юридична та фактична адреса: 01601, м. Київ , вул. Шовковична 42/44 ) . Договори були укладені. На біржах була виконана оцінка акцій ПАТ “Асфальтобетонний завод “АБ Столичний” та приняте рішення про визнання категорії акцій ПАТ “Асфальтобетонного заводу “АБ Столичний” – “позалістінгові цінні папери”.

16 травня 2017 року Публічне акціонерне товариство “Асфальтобетонний завод “АБ Столичний” (скорочено ПАТ “АБ Столичний”) змінило назву на Приватне акціонерне товариство “Асфальтобетонний завод “АБ Столичний”  (скорочено ПрАТ “АБ Столичний”).

Технологія і організація робіт, власні залізничні колії і автомобільний транспорт дозволяють гнучко підходити до розглядання питання поставок, враховувати інтереси Замовника, а також реалізовувати продукцію за доступними цінами, нижчими, ніж на споріднених підприємствах Києва.

Спеціалізація підприємства:

  • асфальтобетонні суміші
  • бетонні суміші
  • залізобетонні вироби
  • бетонні вироби

Вперше в Києві для підвищення температури текучості асфальтобетонного покриття, зменшення його крихкості і збільшення довговічності освоєний випуск асфальтобетонних сумішей з полімерно-бітумним в’яжучим, а також щебенево-мастикових сумішей.

Продукція нашого підприємства, що вироблена з використанням сучасних технологій використовувалась для покриття Хрещатикашосе Київ-Бориспіль та більшості вулиць Столиці та передмістя.

Сучасне комп’ютерне обладнання бетонозмішувальних вузлів дозволяє виробляти найбільш повну номенклатуру бетонних сумішей.

До бетонів, що використуються у дорожньому будівництві вимоги дуже високі і наші бетони їм відповідають.

Завод традиційно випускає конструкції для дорожнього будівництва і капітального ремонту автомобільних доріг та інженерних комунікацій.

При транспортному будівництві в столиці широке застосування знаходить продукція цеху по виробництву залізобетонних та бетонних виробів:

  • конструкції підземних переходів, підпірних стінок, теплокамер, колекторів,
  • бортові камені, зливоприймачі;
  • елементи збірних залізобетонних колодязів;
  • лотки інженерних мереж;
  • фундаментні блоки;
  • тротуарні та дорожні плити;
  • плити паркану, стовпчики огорожі.

Основним напрямком в удосконаленні випуску високоякісної продукції є модернізація технологічного обладнання основних цехів.

Так за період 2000-2003 р. виконана реконструкція асфальтного та бетонного виробництва. Замість механічних вагових дозаторів встановлені електронні. Це дало можливість значно зменшити похибку дозування компонентів, і як результат підвищити її якість.Поточний ремонт та удостконалення обладнання робиться щорічно.

Управління технологічними процесами виконується з допомогою комп’ютерної техніки. Вимірювальні можливості виробничо-випробувальної лабораторії ПрАТ “АБ Столичний” визнані Державним підприємством “Всеукраїнський Державній науково-виробничий центр стандартизації, метрології, сертифікації та захисту прав споживачів” (ДП “УКРМЕТРТЕСТСТАНДАРТ”)

Завод має потужну прирельсову базу, 600 тис. тон, яка дозволяє механізовано проводити розвантаження всіх видів вантажних вагонів, гранітної продукції (щебінь, дроблений або природний пісок), технічної солі, яка застосовується для зимового утримання доріг міста.

Доставка асфальту, бетону, будівельних сумішей, бетонних та залізобетонних виробів на об’єкти може здійснюватися автотранспортом заводу. Для цього ми маємо практично всі види вантажних автомобілів та спеціальної техніки (понад 100 одиниць).

Основними споживачами продукції заводу є: комунальні підприємства корпорації “Київавтодор”, “Київоблавтодор” , “Південьзахідшляхбуд”, “Київпідземшляхбуд-2”, “Укргідроспецбуд”, “ШБУ-41”, “ШБУ-50”, підприємства корпорації “Київміськбуд” ім. М.П.Загороднього, Планета-міст, підприємства що пов’язані з дорожнім будівництвом та приватні особи.

Ми прагнемо провадити гнучку цінову політику та завжди готові знайти оптимальне цінове рішення для побудови довготривалих взаємовигідних партнерських стосунків з нашими клієнтами.

Необхідно більше інформації?

Зателефонуйте або напишіть нам, щоб дізнатись подробиці

Асфальт

За температурним режимом вкладання суміші поділяють на гарячі та холодні. Особливою вимогою при застосуванні гарячих сумішей є дотримання температурних вимог як для самого матеріалу, так і до оточуючого середовища. Температура сумішей на початку вкладання згідно ДСТУ Б В.2.7-119 повинна бути в межах 145-1500С. Для сумішей з використанням бітумів, модифікованих полімерами, за СОУ 45.2-00018112-057:2010 – в межах 150-1600С. Для зниження температур до 1000С можливе застосування енергозберігаючих добавок. Укладання гарячої асфальтобетонної суміші потрібно проводити в суху погоду весною за температури повітря не нижче 50С, влітку та восени – не нижче 100С за виключенням випадків, передбачених відповідною нормативною документацією. Раціонально підібраний склад сумішей є лише половиною запоруки якісного покриття. Важливим чинником є забезпечення технології вкладання та ущільнення сумішей.

Використання холодних сумішей в більшості випадків передбачається з метою цілорічного оперативного локального ремонту дорожнього покриття механізованим або ручним способом.

×
Бетон

Нормативна документація передбачає широкий перелік важких бетонів, класифікуючи їх за наступними основними характеристиками: середня міцність на стиск (В), морозостійкість (F), водонепроникність (W). Найбільш поширеними бетонами є лінійка від В7,5 до В30. Кожен різновид бетону може бути забезпечений при використанні бетонних сумішей згідно ДСТУ Б В.2.7-96 різних марок за легкоукладальністю:

Р1, Р2 – порівняно жорсткі суміші, транспортування яких передбачається самоскидами, а вкладання потребує використання інтенсивного вібрування

Р3, Р4 – пластичні суміші, транспортування яких передбачається автомобільними бетонозмішувачами, а вкладання – традиційного вібрування

Р5 – надпластичні суміші, транспортування яких передбачається автомобільними бетонозмішувачами, а вкладання – помірного вібрування

Важливим чинником є забезпечення технології транспортування, вкладання,  ущільнення сумішей та догляду за бетоном під час його твердіння. Не допускається безконтрольне додавання води в суміш на етапі транспортування – це може призвести до розшарування. Не допускається пересушування бетону під час тверднення. При температурах нижче 00С застосовують відповідно інші хімічні домішки до бетонів та заходи щодо зігрівання бетону під час твердіння.

×
Бетонні та залізобетонні вироби

Номенклатура продукції для дорожнього будівництва передбачає перелік серійних рішень для спорудження конструкцій збірних залізобетонних підземних переходів, підпірних стін, колекторів, теплових камер, інженерних мереж (оглядових колодязів, лоткових трас), елементів дорожнього одягу (бортових каменів згідно ДСТУ Б В.2.7-237 (ГОСТ 6665-91 MOD), та інших. В разі надходження замовлень щодо несерійної продукції та продукції за індивідуальним замовленням технічні спеціалісти заводу вивчають документацію замовника та опрацьовують технологічну можливість виконання замовлення за узгодженням з замовником.

×
Асфальт

По температурному режиму вложения смеси разделяют на горячие и холодные. Особым требованием при применении горячих смесей является соблюдение температурных требований как для самого материала, так и к окружающей среде. Температура смесей в начале вложения согласно ДСТУ Б В.2.7-119 должна быть в пределах 145-1500С. Для смесей с использованием битумов, модифицированных полимерами, по СОУ 45.2-00018112-057: 2010 – в пределах 150-1600С. Для снижения температур до 1000С возможно применение энергосберегающих добавок. Заключение горячей асфальтобетонной смеси нужно проводить в сухую погоду весной при температуре воздуха не ниже 50С, летом и осенью – не ниже 100С за исключением случаев, предусмотренных соответствующей нормативной документацией. Рационально подобранный состав смесей является только половиной залога качественного покрытия. Важным фактором является обеспечение технологии укладки и уплотнения смесей.

Использование холодных смесей в большинстве случаев предусматривается с целью круглогодичного оперативного локального ремонта дорожного покрытия механизированным или ручным способом.

×
Бетон

Нормативная документация предусматривает широкий перечень тяжелых бетонов, классифицируя их по следующим основным характеристикам: средняя прочность на сжатие (В), морозостойкость (F), водонепроницаемость (W). Наиболее распространенными бетонами является линейка от В7,5 до В30. Каждая разновидность бетона может быть обеспечен при использовании бетонных смесей согласно ГОСТ В.2.7-96 различных марок по удобоукладываемости:

Р1, Р2 – сравнительно жесткие смеси, транспортировка которых предполагается самосвалами, а вложения требует использования интенсивного вибрации

Р3, Р4 – пластические смеси, транспортировка которых предполагается автомобильными бетоносмесителями, а вложения – традиционного вибрации

Р5 – сверхпластичные смеси, транспортировка которых предполагается автомобильными бетоносмесителями, а вложения – умеренного вибрации

Важным фактором является обеспечение технологии транспортировки, укладки, уплотнения смесей и ухода за бетоном во время его твердения. Не допускается бесконтрольное добавления воды в смесь на этапе транспортировки – это может привести к расслоению. Не допускается пересушивания бетона при твердения. При температурах ниже 00С применяют соответственно другие химические добавки к бетонам и мероприятия по согревания бетона при твердения.

×
Бетонные и железобетонные изделия

Номенклатура продукции для дорожного строительства предусматривает перечень серийных решений для сооружения конструкций сборных железобетонных подземных переходов, подпорных стен, коллекторов, тепловых камер, инженерных сетей (колодцев, лотковых трасс), элементов дорожной одежды (бортовых камней согласно ДСТУ Б В.2.7-237 ( ГОСТ 6665-91 MOD), и др. В случае поступления заказов по несерийной продукции и продукции по индивидуальному заказу технические специалисты завода изучают документацию заказчика и прорабатывают технологическую возможность исполнения заказа по согласованию с заказчиком.

×